Od 30 lat Polsko-Amerykański Program Studiów MBA odpowiada potrzebom menedżerów, którzy chcą przenieść karierę na wyższy poziom, przekwalifikować się lub zostać przedsiębiorcami. Wyróżniającym elementem profesjonalnego kształcenia na studiach MBA Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego jest możliwość realizacji międzynarodowych certyfikacji potwierdzających zdobycie kompetencji z zakresu zarządzania projektami (IMPA), finansów, rachunkowości i zarządzania (ACCA; AICPA-CIMA).
W ostatnich edycjach studiów MBA najchętniej wybieraną przez uczestników międzynarodową profesjonalną kwalifikacją jest IMPA-D – certyfikacja z zakresu zarządzania projektami. Wprowadzenie wraz z edycją 27 studiów MBA nowego certyfikatu DIMAQ wpłynęło na wzrost zainteresowania poszerzaniem kompetencji również w obszarze marketingu cyfrowego. Dzięki rozpoczętej współpracy z IAB Polska uczestnicy studiów MBA będą mogli uzyskać międzynarodową profesjonalną kwalifikację, potwierdzającą praktyczny standard wiedzy i umiejętności z obszaru digital marketingu.
– Cieszymy się, że studenci MBA chcą rozwijać się nie tylko w obszarach zarządzania czy projektów (IPMA-D), lecz także w nowoczesnych kompetencjach marketingu cyfrowego. DIMAQ doskonale uzupełnia profil kompetencyjny liderów biznesu – pozwala zrozumieć mechanizmy cyfrowej komunikacji, analityki i e-marketingu. To nie tylko certyfikat, ale narzędzie realnej przewagi w działaniach strategicznych firm.
– mówi Ewa Opach, Dyrektorka ds. edukacji certyfikacji DIMAQ w IAB Polska.
DIMAQ to certyfikacja ceniona przez pracodawców w Polsce i za granicą, a jej posiadacze są postrzegani jako specjaliści gotowi do działania w cyfrowym środowisku biznesowym. Kurs oraz egzamin stanowią doskonałą okazję dla uczestników MBA, aby ugruntować i sformalizować swoje kompetencje w obszarze digital marketingu – w oparciu o aktualny, rynkowy standard.
– Widzimy, że uczestnicy naszych programów MBA coraz częściej poszukują kompetencji z pogranicza zarządzania, marketingu i technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z IAB Polska. Certyfikat DIMAQ to znakomite uzupełnienie wiedzy zdobywanej podczas studiów i realna wartość na rynku pracy.
– podkreśla Ilona Talsma, Kierownik Centrum Rozwoju Biznesu na Wydziale Zarządzania UŁ.
- Certyfikat DIMAQ na studiach MBA to odpowiedź na rosnące znaczenie marketingu cyfrowego w strategii biznesowej. DIMAQ to uznany standard kompetencji w zakresie marketingu cyfrowego, ceniony zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Dzięki wprowadzeniu nowej certyfikacji DIMAQ do programu studiów MBA, uczestnicy zyskują nie tylko aktualną wiedzę, ale także cenioną na rynku kwalifikację, która zwiększa ich wartość jako menedżerów i liderów nowoczesnych organizacji.
– uzupełnia Justyna Dobroszek, Kierownik Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA.
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, decydując się na współpracę z IAB Polska, pokazuje, że nowoczesna edukacja menedżerska nie kończy się na zarządzaniu – obejmuje także rozumienie kanałów, narzędzi i strategii komunikacyjnych przyszłości. Dzięki wdrożeniu certyfikacji DIMAQ, Polsko-Amerykański Program Studiów MBA zyskuje jeszcze bardziej interdyscyplinarny charakter, a jego uczestnicy – realną przewagę kompetencyjną, która odpowiada na potrzeby współczesnych organizacji i rynku pracy.
Redakcja Centrum Rozwoju Biznesu