O SZKOLENIU
Praktyczne warsztaty przygotowujące do wystąpień publicznych.
Biznesowa rzeczywistość wypełniona jest ciągłymi prezentacjami. Nie każdy ma wrodzone umiejętności wygłaszania przemówień, dlatego niezbędne staje się nabycie kompetencji z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych poprzez zapoznanie się z nowymi narzędziami oraz ciekawymi technikami przedstawionymi na warsztatach.
Dużą wartością szkolenia jest:
- Praktyczne i duże doświadczenie trenerki – m.in. praca na stanowisku rzecznika prasowego z doświadczeniem ponad tysiąca wystąpień publicznych.
- Możliwość pracy metodą Design Thinking.
- Wsparcie coachingowe.
Gwarantujemy wyposażenie (przy wykorzystaniu metody Design Thinking - myślenie projektowe) w kompetencje z zakresu wygłaszania prezentacji, np. na targach branżowych, odbywania ważnych rozmów z Klientem lub Inwestorem czy też przeprowadzania trudnych rozmów publicznych z Pracownikami.
Kto może wziąć udział:
- kadra menedżerska,
- eksperci i specjaliści,
- przedsiębiorcy,
- szkoleniowcy, trenerzy,
- liderzy,
- rzecznicy, PR,
- mówcy, prezenterzy,
- każdy kto chce przygotować się do wystąpień publicznych.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia podpisane przez Dziekana Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
PROGRAM
- Poznajmy się – ćwiczenie umożliwiające Uczestnikom nawiązanie relacji.
- Omówienie celu warsztatów (co chcę osiągnąć?).
- Przygotowanie do autoprezentacji. Czym jest tzw. „pierwsze wrażenie”? Czy rzeczywiście oceniamy drugiego człowieka w ciągu pierwszych 15 sekund? Co zrobić, by dobrze w tej ocenie wypaść?
- Autoprezentacja, czyli jak opowiadać o sobie? Elevator Pitch – ćwiczenie.
- Budowanie treści wystąpień. Język korzyści jako technika komunikacji, która „rozumie” potrzeby Odbiorcy. Technika ladderingu i technika kruszenia.
- Zastosowanie storytellingu i angażowania Słuchaczy - ćwiczenie.
- Przykłady dobrych, złych i kontrowersyjnych wystąpień publicznych – analiza, dyskusja.
- Komunikacja niewerbalna. Wygląd, ubiór, dopasowanie kolorów. Jak dobrać strój do rodzaju wystąpienia.
- Mowa ciała: postawa, gesty, mimika. Ćwiczenia.
- Empatia – zrozumienie potrzeb i oczekiwań Słuchaczy - praca metodą Design Thinking. Budowa Persony Odbiorcy i Mapy Empatii – narzędzia Design Thinking.
- Emocje! Budowanie wypowiedzi, które zostaną zapamiętane – werbalne narzędzia wywierania wpływu (porównanie, powtórzenie, pytanie retoryczne) – ćwiczenia.
- GRA SZKOLENIOWA z autoprezentacji– rejestracja wystąpienia Uczestników wraz z omówieniem. Wskazanie Uczestnikom mocnych stron.
- Trema przed wystąpieniem publicznym? Można ją zmniejszyć! Reinterpretacja rzeczywistości. Neurony lustrzane. Kotwiczenie pozytywnych emocji.
WYKŁADOWCY
Digital Strategy Specialist w agencji marketingu internetowego Bluerank, Trenerka Biznesu - kurs ITTF, sygnowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Doświadczenie zawodowe: Współpraca z firmami i instytucjami, poprzez budowanie ich wizerunku. Tworzenie strategii komunikacji marek. 8-letnie doświadczenie na stanowisku Rzecznika Prasowego Marszałka Województwa Łódzkiego. Ponad 1000 wystąpień publicznych. Organizacja i prowadzenie ponad 500 konferencji prasowych. 10-letnie doświadczenie w zawodzie dziennikarza prasowego i radiowego. Autorka książki dla przedsiębiorców o inwestowaniu. Prowadzenie warsztatów m.in. z komunikacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych. Certyfikowany Moderator Design Thinking - kurs w Design Thinking Institute. Wykształcenie: Absolwentka Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek Ekonomia. Ukończenie studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie - dwa kierunki: Public Relations (2011 rok) oraz Coaching (2017 rok).
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Miejsce szkolenia: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź
Termin: 25 kwietnia 2024 (09:00-14:00)
Cena: 580 PLN/osobę (szkolenie zwolnione z podatku VAT).
Wpłaty: prosimy dokonywać na konto:
BANK PEKAO S.A. - II O/ŁÓDŹ NR KONTA 34 1240 3028 1111 0010 5553 9851 z dopiskiem „Prezentacje i wystąpienia - imię i nazwisko uczestnika”.
Dowód wpłaty należy dostarczyć do organizatora na adres e-mail: szkolenia.wz@uni.lodz.pl.
Liczba miejsc jest ograniczona, o przyjęciu na studium decyduje kolejność zgłoszeń i dokonanie opłaty.
Zapoznaj się z regulaminem szkoleń (plik PDF) realizowanych przez Wydział Zarządzania oraz informacjami o przetwarzaniu danych osobowych (plik PDF).
Uwaga, możliwość dofinansowania szkoleń w zależności od dostępności środków w różnych województwach.
1. Dofinansowania dla osób z sektora MŚP w wysokości do 80% kosztów szkolenia!
Koszt dla osób pracujących w MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa), dzięki bonom rozwojowym dostępnym u operatorów programu to 20% wartości szkolenia.
2. Krajowy Fundusz Szkoleniowy
Ogólne zasady przyznawania dofinansowania
Jak można starać się o dofinansowanie kształcenia ustawicznego z KFS?
KONTAKT
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p. 135
Aneta Żak, tel.: 601 080 326, e-mail: aneta.zak@uni.lodz.pl
Ilona Talsma, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl