O SZKOLENIU

PRL

Program Rozwoju Liderów jest nakierowany na budowanie holistycznych kompetencji przywódczych oraz stworzenie środowiska rozwoju osób zarządzających współczesnymi organizacjami.  Ma na celu wsparcie  liderów w udoskonalaniu roli przywódcy odpowiedzialnego za zespoły i organizacje oraz nabywaniu umiejętności zarządzania zmianą w środowisku, niespotykanych globalnych wyzwań, czasach niepewności i niestabilnych warunków gospodarczych.

Koncept zajęć opiera się na poszerzeniu wizji i doskonaleniu osobistych umiejętności przywódczych oraz rozwijaniu postaw przedsiębiorczych i zdolności identyfikowania szans wzrostu i rozwoju. 

Do kogo skierowany jest Program Rozwoju Liderów? 

  • Właściciele firm, przedsiębiorcy i menedżerowie, którzy chcą zdobyć nowoczesną wiedzę i umiejętności biznesowe, aby rozwijać swoje organizacje we współczesnym środowisku biznesu.
  • Liderzy nastawieni na budowanie silnych kompetencji przywódczych, kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla, menedżerowie odpowiadający za zróżnicowane funkcje oraz procesy w swoich firmach.
  • Studenci oraz absolwenci studiów MBA, EMBA oraz menedżerskich programów rozwojowych, którzy zainteresowani są dalszym kształceniem oraz poszukują platformy i ludzi do współpracy, networkingu, a także do realizacji wspólnych projektów i inicjatyw społeczno-biznesowych.

Program jest współtworzony z Ernst Young Academy of Business.
Ernst Young Academy of Business istnieje na polskim rynku szkoleniowym od 1994 roku oferując szeroki zakres specjalistycznych szkoleń, zróżnicowanych pod względem tematyki i metodyki ich prowadzenia. Oferuje szkolenia ukierunkowane na rozwój kadry menedżerskiej, pracowników, zespołów i organizacji.

PROGRAM

Każde spotkanie to trening umiejętności, rozwój kompetencji przywódczych oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie zjawisk i trendów obserwowanych we współczesnej gospodarce.
Warto zaznaczyć, że wszystkie przedmioty wychodzą poza podstawy kanonu wiedzy menedżerskiej i są kompleksowo adresowane do osób z długoletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych.

Sesje tematyczne:

  • Myślenie strategiczne
  • Zarządzanie nastawione na wyniki
  • Produktywność
  • Zarządzanie wielopokoleniowe
  • Krytyczne myślenie
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Kształtowanie marki na profilu na LinkedIn
  • Zarządzanie zmianą
  • Etyka menedżerska
  • Wystąpienia publiczne

Program prowadzony jest w całości w języku polskim.

Uczestnicy szkolenia otrzymują dostęp do uniwersyteckiej platformy Moodle, która stanowi repozytorium materiałów do prowadzonych zajęć.

Uczestnicy otrzymują Dyplom udziału w Programie Rozwoju Liderów podpisany przez Dziekana Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego na podstawie 80% obecności i aktywność na zajęciach.

WYKŁADOWCY

Maciej OrłośDziennikarz nowych mediów, influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer, przez ponad 25 lat prowadzący Teleexpress i inne programy dla TVP, do niedawna gospodarz programów w Telewizji WP, obecnie twórca internetowy prowadzący autorski kanał YouTube. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski – za działalność kolporterską w Niezależnej Oficynie Wydawniczej NOWA w latach 80-ych (2008) oraz Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski (2014).

Wojciech CzakonProfesor nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Katedry Zarządzania Strategicznego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Wcześniej pracownik Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie stworzył Katedrę Teorii Zarządzania. Wieloletni wykładowca MBA Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie. Interesuje się zjawiskami międzyorganizacyjnymi, strukturami i strategiami firm wobec ważnych aktorów otoczenia. Zgłębiając behawioralne uwarunkowania strategii (m.in. preferencje, interpretacje, zaufanie), otwiera drogę do skuteczniejszych zachowań strategicznych firm. Autor ponad 200 publikacji z zakresu zarządzania strategicznego w polskich i międzynarodowych czasopismach naukowych. Redaktor wydań specjalnych dotyczących koopetycji (m.in. w „Long Range Planning”, „Industrial Marketing Management”, „International Studies of Management & Organization”). Kierownik projektów badawczych finansowanych ze środków Narodowego Centrum Nauki, Horyzont 2020 oraz 7 Programu Ramowego UE. Członek naukowych organizacji krajowych (Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk) i zagranicznych (Academy of Management, European Academy of Management, International Society for Professional Innovation Management, European Institute for Advanced Studies in Management). Profesor wizytujący uczelni polskich, włoskich i francuskich.

Ewa OpolskaAbsolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystka rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich. Odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów. Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

Anna SibińskaDyrektor Polsko Amerykańskiego Programu Studiów MBA w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Trener, wykładowca i tutor akademicki. Konsultant i doradca w zakresie zarządzania, marketingu i komunikacji w biznesie. Specjalista ds. badań rynku. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu marketingu i zachowań konsumenckich. Kieruje i koordynuje projektami badawczymi i rozwojowymi dla firm z sektora branży medycznej, odzieżowej i szkoleniowej. Planuje, wdraża i zarządza programami badań rynku. Jako Dyrektor Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA na Uniwersytecie Łódzkim odpowiada za rozwijanie programów szkoleniowych dla menedżerów i liderów biznesu. Mentor i tutor w realizowanych przez studentów MBA projektach doradczych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.

Bartłomiej KurzykDoktor nauk ekonomicznych. Pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego z 20-letnim doświadczeniem dydaktycznym, zarówno akademickim jak i szkoleniowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem nowoczesnych i niestandardowych działań w tym zakresie. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. W swojej pracy zajmuje się również tematyką rozwoju umiejętności profesjonalnych, w tym wystąpieniami publicznymi, produktywnością i zarządzaniem wiedzą osobistą. Praktyk GTD. W działalności edukacyjnej wykorzystuje nowoczesne, aktywne metody nauczania, w tym studia przypadków, symulacje biznesowe i nauczanie problemowe.

Kamil SokołowskiKamil Sokołowski -15 lat gromadzenia doświadczeń w rolach trenera, konsultanta, menedżera, lidera i eksperta w zespołach projektowych, marketingowych i sprzedażowych, ze szczególnym uwzględnieniem kooperacji międzynarodowej.

Realizował projekty między innymi dla Play, Santander, PZU, Aviko, Mitsubishi Motors, Egis Pharmaceuticals, Tarczyński, Cellfast, Polpharma, Polfa, Anpharm, Mylan, Cersanit, Scania, Optibuy, Done!Delivieries, K&L Gates, DAKO, Forum Mentorów, Questus, GFKM, Habys, Sagitum, DKMS, GoodValley, Salamander, Yaval, Otis, WnD, KrosnoGlass, Familijna, Kaercher, Bayer, Michelin, Lincoln Electric, Henkel, Kompania Piwowarska.

Specjalności trenerskie/konsultingowe:

  • TRENING  SIŁ SPRZEDAŻY. Warsztaty dotyczące sprzedaży opartej o wartość i relacje, budowanej na strategiach wysokomarżowych (tzw. „premium”); integracja sprzedaży z marketingiem; konstruktywna i perswazyjna komunikacja sprzedażowa; storytelling.
  • WARSZTATY DOTYCZĄCE ZARZĄDZANIA. Różnice pokoleniowe w zarządzaniu; motywowanie i wywieranie wpływu w zarządzaniu; budowanie zaangażowania pracowników; konstruktywna komunikacja (feedback, praca z zastrzeżeniami); psychologia pracy zespołowej.
  • EXTERNAL PUSH. Warsztatowo-projektowa praca z zespołami klienta nakierowana na rozwiązywanie problemów: klient/zespół wskazuje problem, trener w cyklu 3-5 90-minutowych spotkań warsztatowych doprowadza grupę do prototypu rozwiązania.
  • DISRUPTIVE INTERVENTION. Na wszystko można popatrzeć inaczej. Na większość rzeczy – warto. Na niektóre zaś bezwzględnie należy, aby się rozwinąć lub przetrwać. Ale kto właściwie powiedział, że trzeba się rozwijać albo przetrwać? Pogadajmy o tym jak zniszczyć Twój biznes.
  • BUSINESS STAND-UP. Wystąpienia dotyczące psychologicznych, kulturowych i pokoleniowych aspektów zarządzania lub sprzedaży oraz innych uzgodnionych tematów. Rozmowy, a nie przemowy; standUper to partner a nie guru; energia wypływa z ludzi – nie są nią pompowani.

W ankietach osoby pracujące z Kamilem doceniają: koncentrację na problemach uczestników, dostarczanie rozwiązań odpowiadających potrzebom grupy, atrakcyjne formy warsztatowe i szkoleniowe, humor, wysoką energię podczas szkoleń, otwieranie nowych perspektyw i elastyczność.

Uczestnik szkół i kursów Consumer Intelligence School (PTBRiO), Szkoły Zarządzania Sprzedażą (Mchayes&Steward Group), Coachwise Essentials (Coachwise), Inclusive Leadership: The Power of Workplace Diversity (University of Colorado), Diversity and Inclusion in the Workplace (ESSEC Business School), Neurodiversity in the Workplace (do-it!), Inclusive Analytic Techniques (University of Toronto), Pokolenia Y i Z w badaniach (PTBRiO), Service Design (Hearts&Heads),

Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute for Marketing). Certyfikowany trener osobowości zawodowej Facet5, modelu leadershipu Integrated Leadership Management ILM72 oraz odporności psychicznej MTQ48.

Marcin KwintkiewiczAbsolwent filologii klasycznej na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Przez 10 lat był dziennikarzem, przez kolejne 10 odpowiadał za komunikację w instytucjach publicznych: Urzędzie Miasta Łodzi, Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej i Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego.

Wykładowca akademicki na UŁ i SAN – uczy studentów budowania marki, komunikacji kryzysowej, PR oraz współczesnych mediów, z naciskiem na media społecznościowe. Z kolei samorządowców i menedżerów oświaty szkoli z budowania wizerunku w internecie we współpracy z Instytutem Heweliusza i Akademią Ekonomiczną w Krakowie.

Jego firma – Kwintesencja - obsługuje firmy i marki osobiste w zakresie komunikacji biznesowej: zarówno tej organicznej, jak i płatnej, głównie w środowisku Mety (Facebook i Instagram) i Linkedin. Ma za sobą setki przeszkolonych słuchaczy i firm.

Prywatnie fan biegania, fotografii i nowoczesnych technologii. Książki nadal woli czytać w wersjach papierowych.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Organizatorzy: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego wraz z Ernst Young Academy of Business.

Termin: 18 listopada 2023 r. - 14 kwietnia 2024 r.

Harmonogram zajęć: plik pdf.

Miejsce: Zajęcia prowadzone są w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, przy ul. Matejki 22/26 w Łodzi.
W przypadku dwóch sesji przewidujemy spotkania zdalne zorganizowane poprzez platformę MS Teams.

Koszt: 8150 PLN za osobę przy rejestracji do 30.09.2023
Cena 7 700 PLN dla wszystkich absolwentów studiów MBA, studiów podyplomowych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz szkoleń EY Academy of Business.

Uwaga: Od 1 października cena udziału w Programie Rozwoju Liderów to 8750 PLN

Cena za program obejmuje:

  • udział w zajęciach,
  • materiały oraz książki szkoleniowe,
  • dostęp do e-learningowej platformy Moodle zawierającej repozytorium materiałów.

Rejestracja: Osoby zainteresowane uczestnictwem w programie prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz przesłanie CV na adres: dagmara.krupinska@uni.lodz.pl

Organizatorzy programu starają się zapewnić, aby uczestnicy szkolenia stanowili społeczność osób z różnym doświadczeniem zawodowym oraz osobistym, o wysokiej świadomości rozwoju oraz doskonalenia postaw przywódczych.

Organizatorzy programu będą kontaktowali się z kandydatami z potwierdzeniem przyjęcia. Po dokonaniu opłaty uczestnicy zostaną poproszeni o podanie numeru PESEL, w celu założenia konta na platformie USOS, niezbędnego do pracy na platformie Moodle.

KONTAKT

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, p. 133
Dagmara Krupińska tel.: +48 519 646 572 / +48 42 635 49 57, email: dagmara.krupinska@uni.lodz.pl
lub Ilona Talsma tel.: +48 601 082 602, e-mail: ilona.talsma@uni.lodz.pl

Jesli potrzebujesz więcej informacji, napisz do nas przez Formularz kontaktowy.